marți, 23 iunie 2009

scapat ieftin, se putea si mai rau:-s

Mda si cum spuneam in postul anterior, m-am pricopsit(nu stiu de unde) cu un curent care s-a transformat pana la urma intr-o otita externa, faza incipienta (sau cel putin asa scria pe reteta). Sa vedeti cum a fost treaba... Si ma trezesc sambata cu urechea stanga infundata cum s-ar zice, numai auzeam frate:))). Zic, ce pana mea...merg si fac un dus si curat, firesc si urechile:P...si nimic, tot auzeam in ceata. Pff, duminica a inceput sa ma si doara un pic:-s Erau cel putin 4 persoane alarmate maxim pentru mine, si de la ce...de la un curent nenorocit. Luni..merg la dr de fam sa-mi iau trimitere la ORL. Era dupa amiaza doctorita mea. Am asteptat acolo vreo 1,3 h si m-am plictisit de moarte (am jucat Rabbit pe tel si a trecut mai repede:P ).

Intr-un sfarsit ajung astazi la Policlinica sa vad totusi ce se-ntampla dom`le sau...ce se intampal doctore:P! Ajung..urc si ma chiorasc pe toate holurile alea sa gasesc cabinetul cu nr 43. De unde, ca unu era inscriptionat, altu nu..gaseste tu fatuca cabinetu lu peste prajit:-j Si o intreb pe o doamna...de serviciu si ma lumineaza. Astept la rand, ca un om cilivizat. Intre timp s-a mai adunat ceva lume, printre care si un baietas de vreo 16 ani care cred ca era cu bunica`sa. Pfff, o gura ce avea femeia aia..ca se lua la vorba cu persoanele care mai asteptau, despre cum si cat de frumoasa e via, care se vedea dupa fereasta din dreapta noastra..si la un mom dat zice: "Vai, parca seamana cu un tablou!"...M-am facut si cu ca nu o aud cu urechea stanga [defapt chiar nici nu auzeam prea bine, dar asta e partea 2:)) ]. Ma pregateam sufleteste pt ce urma..."Daca ma doare?:-s. Daca e ceva mai complicat si tre sa stau pansata 2 sapt la ureche?:-s..si tot felu de intrebari din astea tampite...normale pana la urma pt un om care asteapta la doctor!

Iese o don`soara asistenta si imi face semn sa intru:| M-am ridicat mai mult NU decat DA, si pana la urma am intrat! I povestesc eu acolo la Tanti Doctor ce-am patit si decand e problema. Ma consulta si imi zice.."Apoi scumpa mea, tu cred ca ai un inceput de otita! De ce n-ai mai stat cateva zile?"...Nu i-am raspuns ca ma simteam cu musca pe caciula:-" [in gand- Da nu m-a durut asa de tare, deci nu era f urgent! :-? ]. Si la un mom dat imi zice: "Ok hai sa-ti explic ce o sa-ti fac in urmatoarea jumatate de ora!" Deja mi se inmuiasa genunchii:))) Juma de ora, pffff:|
Si ca si cum mi-ar fi ghicit reactia adauga "Nu te speria ca nu-i nimic grav, vreau sa te ajut sa te faci bine!"...Eh..parca m-am mai lishnishtit oleaca (vorba unui filosof in viata:P )! Si merg intr-o alta sala, urmatoarea defapt si ma pune pe un scaunel si imi toarna o chestie efervescenta in ureche. O senzatie de dizolvare, cam asa ceva era. Parca imi fierbea ceva in ureche... Eh trecut peste asta si apoi imi zice sa sterg urechea cu o batista dupa care.... si acum urmeaza partea mai putin placuta....imi baga in ureche ca un furtunas si imi tasneste ditamai jetu!!! Am crezut ca ma innec. Cam asta a fost senzatia. Si s-a repetat de 3 ori treaba asta. Credeam ca-mi iese prin cealalta ureche la un mom dat! Omg...sa nu faceti otita niciodata ca nu-i foarte placut ! Si ca si cum n-ar fi fost de-ajuns imi prescrie si 4 feluri de medicamente, din care unu era antibiotic:|. Asadar, 2 sapt tratament:-s! Eh, cum se zice...tot raul spre bine! Bine ca s-a rezolvat intr-un final!

Un comentariu:

  1. stim noi de la cine citire! am auzit si eu de filozoful ala! mare om!
    si sincer nasoala faza cu jetul in ureche. asta e chiar culmea, mergi la doctor si doamna doctor iti da jet =))
    insanatosire grabnica :)

    RăspundețiȘtergere