marți, 23 iunie 2009

hai cu grataru de final...



Si cum soarele straluceste, si mirosul de iarba proaspata te invadeaza, numai bine iti vine pofta de un gratar. Hm..slava domnului si fara numar sa fie:)), mai ales ca am intrat in vacanta...zis si facut:>. Stiam ca intr`una din zile o sa iesim la gratar gr.2, anu2, sem 2...dar nu stiam exact data. Si fasfatandu`ma cu un episod din The Tudors(pe care acuma l`am terminat:( )..primesc un mesaj pe telefon. Am tresarit cand l`am auzit ca eram concentrata :-j Am crezut ca era sms de la..... cu... "hei.just thinking of u", dar n`a fost asa. Vad oficialul mai aproape de mine ca niciodata, era un mesaj de la Bushu, o invitatie directa la gratarul de vineri:))). Foarte cordial ne astepta la 1 la Kaufland:P. Zis si facut. Ne`am stans noi, am stans si banii, am facut targuielile, dupa placul tuturor (carnaciori picanti vs carnaciori obisnuiti, Nestea vs Cola, chipsuri vs seminte si altele). Si normal ca nu a lipsit consacrata licoare pt gr2, Silva bruna:P.


Hm, discutii despre vacanta, despre permise de conducere, despre maritisul unei colege(btw nu ca as fi eu importiva, dar cred ca la 21 de ani cea mai mare tampenie e sa te casatoresti:|..auzi...daca te iubeste o sa fiti impreuna si o sa va casatoriti si la 27, iti zic sigur:P ), despre batai(mai mult baietii decat noi), diverse...Pana la sfarsit a ramas doar la creme de la creme, adica echipa vesela din grupa 2:P Eh se aplica principiul "Putini da buni";)) Cu alte cuvinte a fost o zi de relaxare totala, dupa asa un an incarcat era si timpul:d. Pentru moment uitasem si de curentul care m`a atras joi, nush de pe unde:-j, eram usor surda de o ureche..dar a fost ok:P

2 comentarii:

  1. ooooooo da! frumos gratar! si licoarea aia nu o sa lipseasca niciodata de la evenimente importante :)
    de acuma, vorba ta, la cat mai multe! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ok, sa`i pui numele fetitei tale Silva:)))

    RăspundețiȘtergere