marți, 28 aprilie 2009

ADV project


In loc sa merg duminica la gratar cu asfi-istii mei, printre care si colegi, a trebuit sa stau impreuna cu Lore aka Loricik si Alina aka Alinush... sa facem un proiect la Advertising, si anume o campanie publicitara care sa aiba ca obiective creşterea gradului de notorietate a Teatrului Ludic în rândul unui segment de public şi creşterea numărului de spectatori cu minim 10% în primele şase luni de la debutul ei. Bun ...toate bune si frumoase, pana cand am inceput sa-i dam drumul si am vazut ca nu-i chiar asa se simplu sa faci o campanie de advertising, targetata, cu 3 exectutii, print, spot radio, respectiv spot TV, sa-ti storci creerii sa-ti iasa un slogan potrivit si sa ai coerenta in tot ce lucrezi. Cu deosebita modestie spun ca, ne-a prins ora 2 noaptea lucrand la acest proiect, ba mai mult, ne-am trezit cu noaptea in cap, la ora 8 ( cu noaptea in cap pt mine, pt ca urasc mai mult decat orice pe fata pamantului sa ma trezesc dimineata)...ca sa finalizam. Eu am lucrat in paralel si la o prezentare legata de 20 de metode de a creste puterea de vanzare a unui text publicitar...se intelege:P In final, am fost multumite de lucrare, chiar s-a muncit in echipa si s-a depus efort egal. Si ca sa vin si cu dovada, am sa atasez si print-ul final...daca sunt doritori de feedback, va invit calduros sa o faceti:P Sa va mearga bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu