miercuri, 26 august 2009

formidable 8-|

Si cum neata mea a fost astazi pe la 11 si ceva..cu ochii impaienjeniti parca, chioara toata de somn, ma indrept mai mult adormita, decat treaza spre...baie. Si cand ajung in fata chiuvetei, fleoosc...calc ca intr`un soi de balta mai mica, ma frec la ochi...poate nu vad eu bine (cu toate ca senzatia de ud o aveam)...si ma mai uit odata, mai atent cica, si DA, era ud...ma uit in jur, tot era ok, si cand ridic ochiu spre tavan...pic...pic, fix intre ochi, ca un fel de picatura chinezesca 8-|.


Surpriza...era un soi de inundatie.. Dragu meu vecin, de deasupra(la propriu) probabil lasase apa deschisa nesupravecheata sau altceva..vreo teava sparta, gandeam eu in mintisoara mea. Sigur ca merg sa ciocanesc la usa dumnealui, sa`i expun problema mea..trista dealtfel, pt ca abia mi`am terminat renovarea si chiar nu aveam nevoie de inca o retusare, tot era ok, dar...:-< . I`am spus mai mult suparata decat calma ce ma doare si ca tre sa rezolvam cumva, si el pe un ton mai mult decat formal: "Nu cred ca e de la mine,mai Roxana, ca la mine e uscat tot si nu a umblat nimeni azi cu apa!" (partea cu uscatu era adevarata, nimic de zis...da cealalta../:) ) Si ii raspund cat pot de politicos: "Pai atunci de unde curge?" si el: "Pai sa vedem..poate e de la vecinu de deasupra (din digonala cu mine)". Am mers si am intrebat ca sa ma conving, dar nu, problema era tot de unde banuiam, de la el. Pff...munca de lamurire si explicatii peste explicatii. Si smart me..: "Da sub cada e uscat?"...si scoate omuletu capacu de la cada sa vada care`i treaba. Si sub cada....era o baltoaca de toata frumusetea. Dupa ce l`am convins cu q cu vai sa se uite si acolo, tot el era cu pliscu mare...hmmm!!! Bine ca in final am descoperit unde era buba. Si uite`asa m`am pricopsit eu cu o inundatie de toata frumusetea..exact dupa ce mi`am terminat renovarea...si exact inainte sa vina mama....for-mi-da-ble :-j.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu