luni, 20 iulie 2009

isn't funny?

Daca tot e zi libera, am avut o târă de timp liber si am mai citit cate ceva de pe cateva bloguri. si am gasit o chestie tare interesanta, si mi s-a parut destul de funny....hmmm:))

Dilemele dureroase de la începutul fiecărei relaţii…

  • mă vrea/nu mă vrea
  • mă vrea/nu mă vrea şi refuz să-mi dau seama
  • mă vrea/nu mă vrea acum, deci mă ţine de rezervă
  • mă vrea/nu o să mă vrea niciodată, dar sunt atât de disperată încât mă hrănesc cu fiecare strop de viaţă pe care pot să i-l sorb din priviri
  • mă vrea/nu ştiu dacă dau doi bani pe ce vrea el…

M-am săturat de băieţei nehotărâţi. Eu nu urăsc decât bărbaţii, puştilor ca tine nu pot să le acord nici măcar atenţie. Aşa că rămâi dilematic şi îţi doresc să creşti mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu