duminică, 24 mai 2009

Trying things to see if they work.

Stand si verificand niste mailuri, mai exat pe al 359-lea si ascultand din greseala in winamp "summer wine"...mi-am dat seama ca suna bine:P Asta e off topic;)

Mi`a placut intotdeauna sa fiu inconjurata de oameni care sunt in continua miscare, oameni care vor mai mult decat o simpla viata monotona. Cu siguranta ca toti aveti colegi, care altceva inafara de scoala, respectiv facultate...(ca na, am mai crescut si noi) nu stiu altceva. Poate messenger si jocuri pe pc toata ziua, alternativa de "loisirs".. OMG, plictisitor. Nu faceti asa ceva acasa!
Intodeauna, cand am avut ocazia am incurajat spre mai bine, un sut in fund e un pas in fata! Normal ca la inceput suntem toti tematori, fugim de asumarea responsabilitatilor dar apoi cand avem curajul sa facem un pas si ne uitam in urma...suntem mandri! Dar pana acolo e cale lunga...Am dat un imbolt cand am vazut ca materialul este lucrabil si am acordat o doza de incredere pt ca am simtit ca "se poate!"...cum ar zice unii! ( Go, gO Animalu:P, stie el de ce).

In studentie e momentul sa incerci orice iti trece prin cap...dar cu cap:P! Chiar daca e senzatia aia ca tot ce zboara se mananca, trebuie avut grija de toate. Daca faci si toate cate un pic e perfect. Evident ca sunt si exceptii, cum ar fi "iesitul la bere" care se face cam de 3 ori pe saptamana..in comparatie cu "mersul la biblioteca", cam odata pe luna:))). Ehh, statisticile nu`si au rostul:P Daca tot veni vb de statistici, cred ca 8 pers din 10( care au facut studii superioare) spun ca anuu din facultate sunt cei mai frumosi. Oare au dreptate? Eu una zic ca da! Si e probata chestia!:d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu