joi, 28 mai 2009

netu` lu` peste

Pe langa faptul ca pc-ul meu e antic si de demult, m-am trezit acuma 2 zile ca nu-mi mai merge...adica numai mergea netul [ca aveam nevoie neaparat pt alegeri, numai conta:)) ]. Defapt il conectam, si mergea, dar in final nu mergea:)))) sper ca m`am facut explicita. Si ca un om normal, cu nivel mediu in ceea ce priveste "lumea calculatoarelor" m`am gandit eu asa...."Bai, sa-i dau un scan, poate are virusi" ( ceea ce e obosniut si la ordinea zilei pt mine- mna...mergem la scoala cu stikul, unde isi pun tot felul de specimene ppt-urile, si normal ca te virusezi si acasa)...Asaaaa, i dau scan...si cand ma uit la urma, la raport, aveam 66 de virusi:)))). Pai cum dracu sa mearga pc-ul cu 66 de virusi?:))) Evident ca f greu sau deloc:D Si suprinzator, mai vb cu 2 pers, care patisera la fel, li "se futu" pc-ul...cum ar fi zis odata Esca:P Ma simteam oricum mai bine ca nu eram sigura>:) Am plecat in treaba mea [la alegeri ASFI], am ajuns tarziu acasa ca ne-am lungit la meci:-j Si minune intre minuni, dimineata cand l-am redeschis mergea...Ce noroc pe capul meu:P Stii cand esti obisnuit cu ceva si dintr-o data nu-l mai ai, ii simti lipsa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu