luni, 25 mai 2009

din cand in cand

Draga prietene,


Cred ca ai fost tare bucuros cand ai vazut ca-ti scriu si cu nerabdare citesti randurile pe care le-am asezat pentru tine! Stiu ca in ultimul timp nu am mai dat niciun semn, dar crede-ma ca am avut destule pe cap, si abia am avut timp de mine si de nelipsita cafea cu lapte. Mai mult mi-a fost practic, imposibil! Dar asta e alta chestiune...

N-am avut timp sa te mai intreb ce-ai facut in ultima vreme, asa ca o sa-mi expun aici toate curiozitatile:)) [Eu sunt ok la capitolul asta, e bine si se poate si mai bine]. Cu iubirea cum stai? [ :))) Delicat tare subiectul, dar nu ma plang:P] Si ai tai ce mai zic, sunt bine sanatosi? [ Mda, abia astept sa vina mama acasa...si parca vad ca iar se apuca de renovare:-j ] In rest amicul tau, ala inalt, brunet ce mai zice, bine, sanatos?:P [ aham..Transmite-i salutari;)) ]. Tu ce faci, mai ai timp de lucru? [ Mdaaa, si eu astept sa se termine cu facultatea si sa ma angajez]. Mare, munte, strainataturi vara asta?:> [Daa, abia astept. Mare sigur, restul mai vedem noi:P ]. Daca imi mai amintesc ceva, te anunt:P

Mi-e dor sa stam de vorba pana dimineata si sa povestim "noutatile" din ultimul timp. Iti simt lipsa cand ma plictisesc si nu-mi place cand winampul e setat pe shuffling si aud melidoa noastra preferata... Dar partea buna e ca ma mai uit la pozele facute atunci seara cand eram...bineee:))), si imi mai trece din suparare:P Amintiri de neuitat. Stiu ca ai plecat o perioada, abia astept sa ne vedem sa-mi povestesti:d

Si da, recunosc.. din cand in cand ma mai gandesc la tine si-ti simt lipsa...!


Te pup cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu