duminică, 19 aprilie 2009

Ce facem de Paste?




Mda... Ce facem de Paste? Cred ca dupa cateva zile de munca e binevenita o minivacanta in care sa te odihnesti si sa dormi cat cuprinde, sa iei masa in familie, sa faci vizite nemurilor..ma rog, asa am facut eu, acuma nu e valabila chestia pt toti. De exemplu unii pleaca in vacanta la munte:> Eram intr-o seara la un pahar de vorba, cu o prietena ( a se intelege ca paharul era "cu vorbe"...si nu cu altceva) si ma intreaba daca mi-am facut planuri de Paste. Ma asteptam la ceva ingenios din partea ei! Asa a si fost:)))....ok....rezumat: Mergem de Paste la Vatra Dornei, la munte. Super idee:d abia astept...si mai ales ca merg cu niste persoane cu care singur o sa ma ingras 2 kg de la ras:)). Nu va fi zapada ca prima data cand am mers anul acesta, dar sint sigura ca se va compensa cu altceva:d (poza era de la un meet asfi si sse-dupa un mozol pe cinste:)) ). Mda, speram sa-mi treaca raceala pana atunci ca sa fiu in forma! Pana atunci sa ne mearga bine!:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu