Ca nimeni nu pune status ca sa anunte ce face. Rare sunt statusurile sincere de genul „Pe la birou, stau”.
Asa ca nu va mirati ca aici se nasc copywiterii adevarati, in conditiile vitrege ale Facebook-ului.
Toata lumea stie testul ala „interesant” dat atunci cand te angajezi in publicitate cu o poza „nebuna” pe care trebuie sa pui tu cel mai „surprinzator” headline. Pai stresul asta il au cei 800.000 de romani de pe Facebook in fiecare zi cand trebuie sa puna cate un comment pe o poza a vreunui prieten. Sa vezi aici presiune de comment out of the box.
Parca vad, la un moment dat, o sa apara o poveste de succes a unui tip care „parca-si aminteste”: „Atunci cand m-am angajat, directorul de creatie mi-a inchis portofoliul, a scos telefonul si a zis. Ia sa vedem ce status ai pe facebook. A iesit din camera si asta a fost. M-a angajat.”
Deci putem sa stam linistiti, la copywriteri, sky’s the limit. Special pentru ei am facut grupul „La ce statusuri am, merit sa fiu copywriter” (cine nu se prinde unde e, sa nu-si mai bata capul) unde, mai stii, poate povestea de succes de mai sus poate deveni realitate.
|
Si, daca stau sa ma gandesc un pic, iau acum Flickr-ul si rezolv si partea de art directori.
Articol via http://iqads.ro/Editorials_read_12034/?RemoteID=77a886f9303b11af8adc10314ce0ed18&checksum=49e0aadf7239b7cea44b3b616da4d547
PS: Am lasat reclama de la Mac, ca asa bine arata Big Mac-ul ala, ca de fiecare data cand il vad mi se face pofta!:P (stiu ca nu-i ok cu junk food-ul, dar mai facem si exceptie de la regula cateodata)
l-am citit si eu azi dimineata articolul :)) foarte misto pagina de facebook pe care au transmis-o :))
RăspundețiȘtergeredap:)))
RăspundețiȘtergere